wtorek, 25 lipca 2017

Niech w całym naszym życiu spełnia się wola Boga...2009-04-11 11:35

Ostatnio trochę mało pisałam na blogu, a to dlatego, że wiele się dzieje w moim życiu, chciałam pozbierać myśli nim się z Wami tym podzielę.
 Cztery lata temu Bóg postawił na mojej drodze Roberta, 
człowieka, który doświadczył w życiu wiele smutku... 
Choć dzieli nas 100 km to mimo tego często mnie odwiedzał. 
Dzielił ze mną radości i smutki, 
był w najcięższych chwilach gdy stan zdrowia się pogarszał. 
Jego obecność i akceptacja mnie takiej jaką jestem 
umacniala mnie i dodawała siły. Z czasem w naszych sercach narodziło się uczucie, 
uczucie szczere i dojrzałe, 
oparte na wzajemnym zrozumieniu, pomocy i modlitwie. 
Po wielu rozmowach zawsze kończących się wspólną modlitwą podjęliśmy decyzję o ślubie, 
który odbędzie się 19 kwietnia o godz.12, w niedzielę Miłosierdzia Bożego. 
Będzie to tzw. Biały Ślub. 
Chcemy powierzyć naszą miłość Maryi i prosić by wyprosiła u swego Miłosiernego Syna potrzebne nam łaski. 
Niech w całym naszym życiu spełnia się wola Boga.  
Proszę o modlitwę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawierzenie Bogu we wszystkim

W naszych bolesnych doświadczeniach, w cierpieniu, we wszystkich tych trudach naszego codziennego życia, kiedy wydaje nam się, że gorzej już...