czwartek, 15 marca 2018

Modlitwa o uzdrowienie i zdrowie


Łamię w imieniu Jezusa wszystkie przekleństwa przedwczesnej śmierci i zniszczenia.
Czytam Słowo Pana, które przynosi zdrowie ciału (Prz. 4,22).
Nakazuję każdemu organowi w moim ciele, aby funkcjonował tak, jak zaplanował to Bóg (Ps. 139,14).
Niech każda infekcja, dręcząca moje ciało, zostanie wypalona ogniem Bożym.
Panie odnów moją młodość jak u orła (Ps. 103,5).
Nie umrę, ale będę żył i opowiadać będę dzieła Pana (Ps.118,17).
Uzdrów mnie, Panie, a będę uzdrowiony (Jr. 17,14).
Strzeż duszy mojej i ocal mnie (Ps. 25,20).
Wyzwól mnie Boże, pośpiesz mi z pomocą (Ps 70,1).
W sprawiedliwości swojej ocal mnie i ratuj (Ps.71,2).
Boże mój! Ratuj mnie z ręki bezbożnego (Ps.71,4).
Wybaw mnie od prześladowców moich (Ps.142,6).
Wyzwól mnie z ludzkiego ucisku (Ps.119,134).
Ratuj Panie duszę moją od warg kłamliwych, od zdradliwego języka
(Ps.120,2).
Ratuj mnie od nieprzyjaciół moich Panie, do Ciebie się uciekam (Ps.143,9).
Daj wybawienie mojemu życiu (Ps.44,5).
Przepędź ode mnie moje lęki (Ps.34,5).
Wyratuj mnie z mojego nieszczęścia (Ps.107,6).
Poślij Słowo swoje, aby wyratować mnie od zagłady (Ps.107,20).
Wzywam imienia Jezusa i jestem uratowany (Joel 2,32).
Uchroń duszę moja od śmierci, oczy moje od łez, nogi moje od upadku
(Ps.116,8).
Twoja mądrość ratuje mnie (Prz. 28,26).
Otrzymuję Twoje cudowne uwolnienie (Dn.6,28).
Niech anioł Pana rozproszy moich nieprzyjaciół (Ps.35,5).
Panie, wysłuchaj mojego wołania i wyślij swoich aniołów, aby mnie uratowali (4 Moj.20,16).
Uznaj mnie za godnego powołania i w mocy doprowadź do końca wszystkie moje dobre zamierzenia i dzieła wiary (2 Tes.1,11).
Amen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawierzenie Bogu we wszystkim

W naszych bolesnych doświadczeniach, w cierpieniu, we wszystkich tych trudach naszego codziennego życia, kiedy wydaje nam się, że gorzej już...