wtorek, 6 marca 2018

Rekolekcje w Parafii

Witam serdecznie,  w  w mojej parafii trwają rekolekcje,  które głosi ks. Tomasz Zieliński ze Stowarzyszenia Misji Afrykańskich. Wczoraj ksiądz rekolekcjonista jeździł do chorych z całej parafii, był też u mnie, Dziękuję Jezusowi, że przyszedł do mojego serca aby mnie umocnić i dodać sił.  A dodatkową radością było dla mnie to, że Robciu  bardzo spieszył się z pracy by zdążyć kupić kwiaty i przyozdobić nasz domowy ołtarzyk na przyjęcie Pana Jezusa:)


Chwała i dziękczynienie
Bądź w każdym momencie
Jezusowi w Najświętszym
Boskim Sakramencie.
Ile minut w godzinie,
A godzin w wieczności,
Tyle kroć bądź pochwalon,
Jezu, ma miłości.

Rozmowa z ks. Tomaszem, znalazłam na youtube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawierzenie Bogu we wszystkim

W naszych bolesnych doświadczeniach, w cierpieniu, we wszystkich tych trudach naszego codziennego życia, kiedy wydaje nam się, że gorzej już...