czwartek, 27 lipca 2017

Pielgrzymka Duchowa na Jasną Górę 6-11.08.2017

Witam serdecznie.  Ksiądz Damian Koryciński,  ksiądz pochodzący rodem z Kaniowa,  tydzień temu zadzwonił do mnie abym  pomogła przygotować facebook  pielgrzymki duchowej,  jest wiele osób takich jak ja, które by mogły duchowo uczestniczyć i wspierać  modlitwą osoby w pieszej pielgrzymce diecezji bielsko- żywieckiej na Jasną Górę.  Z jednej strony się ucieszyłam, że ktoś mnie jeszcze do czegoś potrzebuje...:)  Tak, naprawdę to była radość,  ale i zmartwienie czy dam sobie z tym radę.  Był to czas kiedy bardzo źle się czułam,  miałam dolegliwości od serca,  każda emocja,  dobra czy zła przynosiła efekt  kołatania i szarpania serca:(  Musiałam bardzo oszczędzać sobie te emocje,  w głowie budziły się myśli jak zrealizować tą prośbę księdza,  a serce mówiło spokojnie, spokojnie, bo ja nie nadążam...:)   Tak powoli powstawał pomysł i udało się coś zrobić,  byłam bardzo szczęśliwa, ale tak zmęczona jakbym wróciła z ogromnej wyprawy...
 Zapraszam na stronę facebooka  pielgrzymki https://www.facebook.com/pielgrzymka.bielsko/
 Wczoraj tak żartowaliśmy z Roberciem, że  trzeba by się już zacząć pakować na pielgrzymkę:)
 Pójdziemy duchowo z wielką radością wypełniając zobowiązania duchowego Pielgrzyma,  by trwać w łączności w modlitwie z pątnikami  pielgrzymującymi  na Jasną Górę.
 To  będą takie inne dni,  niby w domu, a tak naprawdę duchowo gdzie indziej.  Trzeba czasem takiego oderwania od codziennego życia,  wiadomo że trzeba spełniać codzienne obowiązki,  opieki przy mnie, ale będzie to bardziej wypełnione modlitwą i chwilami refleksji.
 A może pójdziesz razem z nami? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawierzenie Bogu we wszystkim

W naszych bolesnych doświadczeniach, w cierpieniu, we wszystkich tych trudach naszego codziennego życia, kiedy wydaje nam się, że gorzej już...